Dinsdag vrijwilligerswerk - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu Dinsdag vrijwilligerswerk - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu

Dinsdag vrijwilligerswerk

Blijf op de hoogte en volg Annieck

07 Juni 2013 | Ecuador, Quito

's Morgens ging ik weer naar de creche, het is ongeveer 15 minuten lopen.
Daar aangekomen heb ik eerst wat met de kinderen gespeeld en toen moest ik weer naar buiten, maar het was zo koud.
Als je naar binnen wilt is dat moeilijk want deur zit dicht en dan moet je heel lang kloppen voordat ze open doen.
Ik heb ook niet echt het gevoel dat ze me daar helemaal nodig hebben, ook is het niet gezellig want er wordt helemaal niet tegen me gepraat.

Na 5 uur in de kou gezeten te hebben gingen we de kinderen weer eten gegeven.
Daarna ben ik snel naar huis gegaan, vond het echt niet leuk.

Thuis heb ik geluncht en toen kwam er iemand binnen die over alle vrijwilligersprojecten gaat en die vroeg hoe ik het vond.
Ik heb verteld dat ik het niet leuk vind en ik kon eigenlijk heel snel wisselen naar hetzelfde project als Merette en Lisa.
Ze vertelde dat ze heel veel problemen had op de school waar ik was omdat daar niemand aardig is voor vrijwilligers, heel vreemd.

's Middags heb ik eigenlijk niks gedaan, mijn was opgehaald en een serie gekeken op de computer.
Annieck

Actief sinds 31 Aug. 2011
Verslag gelezen: 60
Totaal aantal bezoekers 29825

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2015 - 16 Januari 2016

Stage San Diego

26 April 2013 - 23 Juni 2013

Ecuador

24 September 2011 - 26 Mei 2012

Amerika 2011-2012

Landen bezocht: