Dinsdag Vrije dag - Reisverslag uit Baños, Ecuador van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu Dinsdag Vrije dag - Reisverslag uit Baños, Ecuador van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu

Dinsdag Vrije dag

Blijf op de hoogte en volg Annieck

14 Juli 2013 | Ecuador, Baños

We hebben lekker kunnen uitslapen, ik werd eerst wel vroeg wakker omdat ik in het vroege ritme zit.
Het was gelukkig mooi weer en hebben de hele dag niet zoveel gedaan, een beetje in de zon gelegen.
Bij ons kwam ook een Colombiaan zitten, hebben veel met hem gepraat.

Aan het einde van de middag gingen we naar een winkelcentrum in Quito.
We moesten even met de bus, het is een heel groot winkel centrum, we wilden daar graag heen om wat te shoppen.
We kwamen aan en zagen direct dat het voor de rijkere mensen is hier.
We waren ook bij Zara en hier is die zo duur! We hebben ook andere leuke winkels gezien, ik ben redelijk geslaagd maar ik kreeg heel erg buikpijn na een tijdje dus toen zijn we naar huis gegaan.
Lekker mijn bed in gegaan.
Annieck

Actief sinds 31 Aug. 2011
Verslag gelezen: 87
Totaal aantal bezoekers 29829

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2015 - 16 Januari 2016

Stage San Diego

26 April 2013 - 23 Juni 2013

Ecuador

24 September 2011 - 26 Mei 2012

Amerika 2011-2012

Landen bezocht: