Vrijdag - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu Vrijdag - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Annieck Grobben - WaarBenJij.nu

Vrijdag

Blijf op de hoogte en volg Annieck

14 Juli 2013 | Ecuador, Quito

Vandaag is de laatste dag van de Nederlandse vrouw en ze had taart meegenomen.
Eerst hadden de kinderen gewoon les, tijdens de snack kregen ze de taart en daarna gaven alle klassen 1 tekening aan de Nederlandse vrouw, was heel lief!
Daarna ging de muziek heel hard aan en werd er vrolijk gedanst.

Toen was het tijd voor de lunch.
De dag verliep voor de rest hetzelfde als normaal gesproken.

's Avonds gingen we uit met Paul. Het was heel gezellig, we gingen naar verschillende clubs.
In 1 club waren allemaal vrij oude mensen, rond de 30/40 denk ik, allemaal salsa aan het dansen.
Opeens kwam er een man naar ons toe en wilde met mij dansen maar ik wilde het eigenlijk niet want hij was te oud, maar Paul vond het grappig en duwde mij in zijn richting dus ik moest wel. Paul had helemaal lol, ik moest ook zo hard lachen, de man snapte er niks van. Na een tijdje gingen we gelukkig weg, ik was blij want van die man kwam ik niet meer af.
In de laatste club kwamen we onze Ecuadoriaanse vrienden tegen, was erg gezellig maar wel heel warm was het er!
Annieck

Actief sinds 31 Aug. 2011
Verslag gelezen: 77
Totaal aantal bezoekers 29829

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2015 - 16 Januari 2016

Stage San Diego

26 April 2013 - 23 Juni 2013

Ecuador

24 September 2011 - 26 Mei 2012

Amerika 2011-2012

Landen bezocht: